mercredi 25 mai 2011

Όταν τα comics συναντούν τη διαφήμιση και την επικοινωνία | Mac Cosmetics

   ΟΜΑΔΑ: 4TYPIA
Σοφοκλής Ιωάννου, Αλεξία Σακελλαρίου, Μαριαλίκη Γουρνά, Ιωάννα Σερεμέτη - Βουτσίνου

 Πολλές φορές συμβαίνει για χάρη μιας διαφημιστικής καμπάνιας να χρησιμοποιούνται comics, είτε γνωστών είτε άγνωστων ηρώων cartoon. Ένα πολύ καλό και σίγουρα πετυχημένο παράδειγμα είναι αυτό της εταιρείας καλλυντικών Mac. Η συγκεκριμένη εταιαρεία, πέρα από τα κλασικά και βασικά καλλυντικά που παράγει, λανσάρει συχνά και συλλεκτικές σειρές εμπνευσμένες από διάφορους ήρωες - ηρωίδες, όπως η Barbie και η Hello Kitty, αλλά και με έμπνευση τις εποχές κ.ο.κ.

   Προκειμένου να δούμε όμως με πράξεις και όχι με λόγια τί εννοούμε "χρήση των comics σε διαφημιστικές καμπάνιες" αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στις δύο τελευταίες συλλεκτικές σειρές καλλυντικών της Mac. Στη χειμερινή σειρά χρησιμοποιήθηκαν μερικές από τις γνωστότερες "κακές" ηρωίδες στις Disney ταινίες, ενώ η ανοιξιάτικη καμπάνια βασίστηκε στην Wonder Woman.
Τα stands στα καταστήματα Mac με τη χειμερινή καμπάνια "Villains Collection"

Η αφίσα για τη χειμερινή collection "Villains Collection"

Χαρακτηριστική εικόνα της καμπάνιας 'Villains Collection"




Αφίσα της ανοιξιάτικης καμπάνιας "Wonder Woman Collection"

Αφίσα της ανοιξιάτικης καμπάνιας 'Wonder Woman Collection"

Αφίσα της ανοιξιάτικης καμπάνιας "Wonder Woman Collection"
Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως οι δύο αυτές καμπάνιες ήταν οι πιο πετυχημένες της εταιρείας. Έφταιγε η καμπάνια με τα comics; Έφταιγε το προϊόν; Δυστυχώς δε γνωρίζουμε. Ίσως ο σωστός συνδυασμός και των δύο να οδήγησε στην επιτυχία.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire