mercredi 28 avril 2010

Social Campaign through comics

Πολλοί είναι εκείνοι οι οργανισμοί, φορείς και επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα comics ως δημιουργική πλατφόρμα επικοινωνίας κοινωνικών μηνυμάτων.

Η Wonder Woman και ο Superman πρωταγωνίστησαν στην καμπάνια του Γαλλικού Οργανισμού Aides ,το 2004, με μότο "το Aids μας αφορά όλους".


Η εταιρεία Met Life σε συνεργασία με το Charles Schulz Museum, το φορέα διαχείρισης των δικαιωμάτων των Peanuts και διάσημους σχεδιαστές μόδας συμμετείχε στο Fashion Show της Νέας Υόρκης το 2007 με στόχο την υποστήριξη της οργάνωσης Dress for Success.



Η οργάνωση World Comics India χρησιμοποιεί τα comics όχι μόνο για να ευαισθητοποιήσει, αλλά για να εμπλέξει ενεργά τις τοπικές κοινότητες (grassroots comics) σε μείζονα κοινωνικά ζητήματα.

To World Bank Institute με το πρωτοποριακό video game Evoke προσκαλεί τους νέους από όλες τις χώρες να σκεφτούν δημιουργικά και καινοτόμα προκειμένου να λύσουν σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, όπως η πείνα, η φτώχεια, η παδυναμία πρόσβασης στην εκπαίδευση. Χρησιμοποιώντας τα comics ως κύριο όχημα δίνουν το πλαίσιο του παιχνιδιού και της "αποστολής" που πρέπει να επιλυθεί.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire