samedi 28 mai 2011

Comis και Social Cause | Η περίπτωση της Unicef

   Ομάδα: 4ΤΥΡΙΑ
Γουρνά Μαριαλίκη
Ιωάννου Σοφοκλής
Σακελλαρίου Αλεξία
Σερεμέτη - Βουτσινου Ιωάννα

 Η χρήση των comics σε διαφημιστικές καμπάνιες με  social cause είναι ένα συχνό φαινόμενο, κυρίως στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η Unicef, η οποία έχει χρησιμοποιήσει comics σε αρκετές εκστρατείες της. Μία από αυτές αφορά στα δικαιώματα των παιδιών. Από τις παρακάτω εικόνες βλέπουμε κάποια παραδείγματα:




   Θα λέγαμε ότι πρόκειται για μία πετυχημένη εκστρατεία, που έχει ευαισθητοποιήσει τα μικρά παιδιά. Οι παραπάνω εικόνες, μαζί με άλλες, έχουν γίνει αφίσες και έχουν τοιχοκολληθεί στα περισσότερα ελληνικά σχολεία. Τα παιδιά, βλέποντας τα σκίτσα που τους είναι τόσο οικεία σαν δραστηριότητα, μιας και είναι το κυριότερο target group των comics, μπαίνουν στη διαδικασία να διαβάσουν την αφίσα, που κάτω από άλλες συνθήκες ίσως να τους πέρναγε απαρατήρητη, και μαθαίνουν για τα δικαιώματα που έχουν σαν παιδιά. Εκτός όμως από τα μικρά παιδιά, θεωρούμε ότι έχει απήχηση και στους μεγαλύτερους. Τα comics είναι από τη φύση τους πολύ αθώα και πιστεύουμε ότι ευαισθητοποιούν και συγκινούν και τους μεγαλύτερους.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire