mercredi 15 juin 2011

Athens Branding 2011


5μορφες: Δημάκη Γεωργία, Ζησιμάτου Ειρήνη, Κούτλα Καλλιόπη, Λυμπεροπούλου Ναταλία, Παναγιώτου Νικολέτα




Στατιστικά Στοιχεία

Τουριστικές Εισπράξεις 2000-2010

International Tourism Receipts

Έτος

Εκατομμύρια Ευρώ

Μεταβολές %

Year

Millions

Change %

2000

10.061,20

-

2001

10.579,90

5,16%

2002

10.284,70

-2,79%

2003

9.495,3

-7,68

2004

10.347,80

8,98%

2005

10.729,50

3,69%

2006

11.356,70

5,85%

2007

11.319,20

-0,33%

2008

11.635,90

2,80%

2009

10.400,20

-10,62%

2010

9.611,30

-7,59%

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πτώση του τουρισμός το 2007 προέκυψε πιθανώς από τις μεγάλες φωτιές που είχαν πλήξει την Ελλάδα εκείνο το καλοκαίρι, ενώ για τα έτη 2009 και 2010 η μείωση του τουρισμό οφείλεται λογικά στην οικονομική κρίση που έχει βυθιστεί η χώρα, στο αίσθημα ανασφάλειας που κυριαρχεί αλλά και στα επεισόδια που ταλαιπωρούν μόνιμα το κέντρο της Αθήνας.



Ανταγωνισμός

Οι Μεσογειακές χώρες που βρέχονται από τη μεσόγειο.

Ισπανία

Πορτογαλία

Ιταλία

Τουρκία

Κύπρος

Αίγυπτος



Η ταυτότητα της πόλης

Η ανάγκη για επανατοποθέτηση της Αθήνας στο διεθνές στερέωμα, δεν είναι απλά σημαντική αλλά άκρως επιτακτική. Οφείλουμε να δώσουμε ένα νέο χαρακτήρα σε αυτή την ιστορική και πανέμορφη πόλη, και να πείσουμε τον κόσμο ότι Αθήνα δεν είναι μόνο η Ακρόπολη, τα σουβλάκια, οι διαδηλώσεις και η φτώχεια. Η Αθήνα, είναι μια πλούσια πόλη- έχει να προσφέρει στον επισκέπτη της τα πάντα. Βουνό, θάλασσα, μνημεία, ιστορία, παράδοση, διασκέδαση που όμοιά της δεν υπάρχει σε άλλη χώρα, φυσικά τοπία και πάνω απ’ όλα ζεστούς ανθρώπους που θα σε πάρουν από το χέρι, θα σου δείξουν την δικιά τους Αθήνα κι εσύ θα θες και θα γίνεις μέρος της. Μέρος του τρόπου ζωής της.



Copy strategy:

Target Group: Άνδρες και Γυναίκες 17-35

Positioning: Η Αθήνα είναι μία φιλόξενη πόλη και προσφέρει πολλές δυνατότητες για ψυχαγωγία και διασκέδαση που χαρακτηρίζουν την μοναδικότητα του ελληνικού τρόπου ζωής.

Benefits: α)λογικά: διασκέδαση, ψυχαγωγία, παράδοση, κουλτούρα.

β) συναισθηματικό: ενθουσιασμός για τον διαφορετικό τρόπο ζωής της Αθήνας.

RTB: H Αθήνα είναι μία πόλη με πληθώρα μνημείων, μουσείων, ελληνικών εδεσμάτων, γραφικών γειτονιών και τρόπων διασκέδασης για να γεμίσεις την μέρα σου.

Υπογραφή: Athens, step into are way of life.



Creative Brief:

Στόχος: Να έρθουν και να ξανάρθουν επισκέπτες στην Αθήνα από διάφορα μέρη του εξωτερικού.

Κοινό στόχος: Άνδρες και Γυναίκες 17-35

Τι θέλουμε το κοινό να σκεφτεί: “ Η Αθήνα είναι μία πόλη με κουλτούρα και παράδοση και προσφέρει ψυχαγωγία και διασκέδαση”.

Τι θέλουμε το κοινό να νιώσει: “ Η Αθήνα προσφέρει μία άποψη ζωής στην οποία μπορώ κι εγώ να πάρω μέρος”.

Τι θέλουμε το κοινό να κάνει: “Αθήνα σου 'ρχομαι”

Σημαντικό μήνυμα: “Στην Αθήνα πάντα έχεις κάτι να κάνεις, κάπου να πας, κάτι να δεις. Έτσι είναι ο τρόπος ζωής εκεί.”



Εργαλεία Επικοινωνίας:

Τηλεόραση: Το διαφημιστικό σποτ για την καμπάνια της Αθήνας θα προβάλεται στις από τον Μάρτιο μέχρι και τον Αύγουστο σε αεροπλάνα. Παρόλα αυτά, προτείνουμε την προβολή του στο CNN περίπου την ώρα της εκπομπής Quest, περιεχόμενο της οποίας αποτελούν τα ταξίδια όσον αφορά στο εξωτερικό ενώ όσον αφορά στα ελληνικά κανάλια προτείνουμε το Mega, ΝΕΤ και ΣΚΑΪ καθώς παρουσιάζουν πολλές εκπομπές στο πρόγραμμά τους που ασχολούνται με ταξίδια και κουλτούρα.

Τύπος: Τους μήνες Μάρτιο- Αύγουστο θα υπάρχει ολοσέλιδη καταχώριση της καμπάνιας Athens city branding στα περιοδικά του ΑΙΑ. Βέβαια, κάποια από τα ξένα περιοδικά Compass και Beyond αλλά και τα ελληνικά Voyager και Cosmos Travel θα μπορούσαν κατά τους 3 εαρινούς μήνες να φιλοξενήσουν καταχώρηση της καμπάνιας στις σελίδες τους.

Διαδίκτυο: Για την εμφάνιση της καμπάνιάς μας και στο διαδίκτυο, θα δημιουργηθεί επίσημο site Stepping into Athens όπου ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να δει το σποτ, να ενημερωθεί για το τί μπορεί να βρει στην Αθήνα αλλά θα του παρέχεται η δυνατότητα εικονικής περιήγησης στην πόλη.



Σενάριο:

1ο frame: Ένα αεροπλάνο διασχίζει τον Ατλαντικό και προσγειώνεται στην Αθήνα. Από τις σκάλες του αεροπλάνου κατεβαίνει ένας νεαρός με τη βαλίτσα στο χέρι.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Καθ’ όλη τη διάρκεια του σποτ όπου γίνεται λόγος για ανθρώπους, το πλάνο δείχνει μόνο τα πόδια τους.

2ο frame: A-Είναι ένα τυπικό καλοκαιρινό μεσημέρι στο Μοναστηράκι, κι ο νεαρός (ας τον ονομάσουμε Τζον) ενώ περπατάει και δυσανασχετεί από την κούραση που του προκαλούν τα άβολα παπούτσια του, φτάνει μπροστά σε ένα από τα μαγαζιά του γιουσουρούμ που πουλάνε δερμάτινα σανδάλια. Μια νεαρή κοπέλα (ας την πούμε Μαρία) του προσφέρει ένα ζευγάρι αντρικά αρχαιοελληνικά ,δερμάτινα σανδάλια για να τα δοκιμάσει.

Β- Εκείνος τα φοράει και κατευθείαν αλλάζει όλη του η διάθεση! Τώρα πια δε τον ενοχλεί η ζέστη, η κούραση. Είναι χαρούμενος.

Γ- Τότε η Μαρία τον παίρνει από το χέρι και τον ξεναγεί στην δική της Αθήνα.

3ο frame: 1η στάση το Θησείο. Η Μαρία του μαθαίνει τι σημαίνει καφές, φραπές . Ο Τζον ιντριγκάρεται και θέλει να δει κι άλλα!

4ο frame: 2η στάση η Πλάκα. Ούζο. Η Μαρία του εξηγεί την «ιεροτελεστία» που γίνεται για να πιεί κανείς το ποτό αυτό.Ο νεαρός μας μυείται στο παραδοσιακό μας «ουζάκι» και μένει έκπληκτος από τη γεύση!

5ο frame: A- 3η στάση το φημισμένο μουσείο της Ακρόπολης, το οποίο εκείνος αμέσως αναγνωρίζει. Η Μαρία του κάνει μια μικρή ξενάγηση δείχνοντας του μερικά από τα πιο σπουδαία εκθέματα, όπως οι Καρυάτιδες.

Β- Βγαίνοντας έξω ο Τζον μαγεμένος από την αίγλη του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού αλλά και από το ίδιο το μουσείο, το οποίο είναι σύμβολο την νέας Αθήνας, δηλώνει τον απερίγραπτο θαυμασμό του για την ελληνική κουλτούρα.

6ο frame: Όμως εκτός από ιστορία, τοπία, και φαγητό, η σύγχρονη Αθήνα έχει να προσφέρει μοναδική και πλούσια νυχτερινή ζωή, που όμοιά της δεν υπάρχει στην Ευρώπη και την Ανατολή. Έτσι πηγαίνουν σ’ ένα μεγάλο club της πρωτεύουσας και χορεύουν ξέφρενα μαζί με εκατοντάδες κόσμο, ως το πρωί. Ο νεαρός ξετρελαίνεται με αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία και ανακαλύπτει ένα νέο κομμάτι στη ζωή του.

7ο frame: A- Οι 2 νέοι τώρα βρίσκονται στην παραλία δίπλα στο club και συζητούν για την σημερινή τους ημέρα. Ο Τζον ομολογεί ακόμη μια φορά τον θαυμασμό του και ευχαριστεί την Μαρία που του έδειξε την πόλη.

Β- Παρακολουθεί μαζί της την ανατολή του ηλίου.

8ο frame: Υπογραφή.

«Athens. Step into our way of life. »

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε και το story board:

http://scratch.mit.edu/projects/reenie/1861675



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire