Η καμπάνια αυτή που διεξήχθη τον Ιανουάριο του 2009 στη Γερμανία είχε μεγάλη επιτυχία σύμφωνα με τις δηλώσεις των τηλεθεατών,οι οποίοι απολάμβαναν τις μετακινήσεις τους με την συντροφιά του αγαπημένου τους ήρωα.Η ενέργεια αυτή είναι μια συνηθισμένη διαφημιστική τακτική .Η χρήση των comics ή των cartoons χρησιμοποιείται έντονα στο χώρο της διαφήμισης για να προσελκύσει το κοινό και να πάρει «κάτι» από την λάμψη των αγαπημένων μας υπερηρώων.
Μικροί και μεγάλοι μετά απο αυτή την διαφημιστική καμπάνια συντονίστηκαν στο μεγάλο κανάλι της Γερμανίας (καθώς τα νούμερα τηλεθέασης σε εκείνη την προβολή ξεπέρασαν κάθε προσδοκώμενο) κάνοντας τους υπεύθυνους επικοινωνίας του καναλιού να κάνουν μασκότ του καναλιού τον Batman.
http://www.youtube.com/watch?v=Xkl3CgAVFss&feature=player_embedded
Save the gorilla
Εξάλλου, σε comic show της Μαδρίτης η WWF και η Leo Burnett Iberia παρουσίασαν την καμπάνια της πρώτης με θέμα τη διάσωση του γορίλα, που είχε ως κοινό - στόχο τους νέους. Το κόμικ σε αυτήν την περίπτωση επιλέχθηκε για να κάνει μεγαλύτερη εντύπωση, αλλά και να ευαισθητοποιήσει περισσότερο το νεανικό κοινό σχετικά με το συγκεκριμένο ζώο. Μέχρι στιγμής δεν είχε τύχει να ξανασυναντήσουμε τέτοιου είδους καμπάνια και ειδικότερα από έναν οργανισμό όπως η WWF και αυτό και μόνο ίσως κάνει αυτό το κόμικ ξεχωριστό. Επίσης, παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον η απεικόνιση του γορίλα να βρίσκεται σε μια κατάσταση κινδύνου, στην οποία θα μπορούσε να βρεθεί ένας άνθρωπος παρά ένα ζώο. Το γεγονός αυτό κάνει το κόμικ ακόμη πιο έντονο και του δίνει ένα χαρακτήρα δυναμικό, ανάλογο του κοινού που θα δεχθεί το μήνυμα. Tέλος, η νουαρ ατμόσφαιρα προσδίδει και κάτι από κινηματογράφο στο σκίτσο, κάνοντάς το πιο μυστηριώδες και δημιουργώντας μια αίσθηση κινδύνου, λόγω των χρωμάτων κατά κύριο λόγο..
http://www.ibelieveinadv.com/2010/06/wwf-comic-noir/
NTIM TEAM new generation
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire