mercredi 15 juin 2011

Brace Position



OMAΔA 4G : Αναστασια Αργυροπούλου, Βασιλεία Καρατζά, Σοφοκλής Σουλουτζιδάκης, Σίβυλλα Βασιάδη



«Ο πιο παράλογος τρόπος για να πεθάνεις είναι το τροχαίο» Αλμπέρ Καμί

Τα τελευταία χρόνια η οδική ασφάλεια αποτελεί για τη χώρα μας ένα θέμα μείζονος σημασίας με ιδιαίτερες επιπτώσεις τόσο στην οικονομική όσο και στην κοινωνική ζωή του τόπου. Η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για μετακινήσεις την οποία επιβάλλει πλέον ο σύγχρονος τρόπος ζωής και οι ανάγκες που διαμορφώνει η κοινή ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά, συνοδεύεται δυστυχώς και από βαρύτατες κοινωνικές συνέπειες οι οποίες εκφράζονται με την απώλεια πολλών συνανθρώπων και το βαρύτατο τραυματισμό άλλων.

Είναι ιδιαίτερο σημαντικό για τη χώρα μας το γεγονός ότι ενώ στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες οι δείκτες της οδικής ασφάλειας τα τελευταία είκοσι χρόνια μειώνονται, στη χώρα μας παρατηρείται στασιμότητα, παρ' όλα τα κατά περιόδους μέτρα που οι αρμόδιες υπηρεσίες λαμβάνουν τα οποία χαρακτηρίζονται περισσότερο από κατασταλτικό και όχι προληπτικό χαρακτήρα. Η διεθνής εμπειρία των τελευταίων ετών καταδεικνύει ότι η άσκηση συγκροτημένης και ορθολογικής πολιτικής για την πρόληψη των οδικών ατυχημάτων, η οποία υποστηρίζεται από την απαραίτητη και διαρκή έρευνα και την εφαρμογή συγκροτημένων και συνεκτικών πρακτικών, αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για την αντιμετώπιση του μεγάλου κοινωνικού ζητήματος της ασφάλειας στις μεταφορές και συγκεκριμένα στις οδικές μεταφορές.


ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
Θανατηφόρα 1.458 1.712 1.458 1.409 1.374 1.311 1.351 1.292 1.414 1.314 1.162
Σοβαρά 2.037 2.512 2.037 1.824 2.032 1.861 1.681 1.462 1.542 1.389 1.454
Ελαφρά 13.261 15.446 13.261 12.514 11.993 13.488 12.620 11.872 12.035 12.072 12.456
ΣΥΝΟΛΟ
16.756 19.670 16.756 15.747 15.399 16.660 15.652 14.626 13.577 13.461 15.072



ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Copy strategy

· Positioning :

Καθημερινά βρισκόμαστε εκτεθειμένοι στους κινδύνους που προκαλεί η μη τήρηση των κανόνων οδικής ασφάλειας χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τις πιθανότητες που προκύπτουν να είμαστε εμείς οι επόμενοι ένοχοι ή και τα επόμενα θύματα.

· Υποστήριξη :

Πρόωρη καθώς και κατάλληλη ενημέρωση των πολιτών για την τήρηση των κανόνων οδικής ασφάλειας με σκοπό την αποφυγή μελλοντικών ατυχημάτων.

· Υπογραφή :

Μπορεί αυτή να είναι η δικιά σου ζωή, μην την χαραμίζεις τόσο εύκολα.

Βάλε τη ζώνη στη ζωή σου.

· Τόνος και ύφος :

Τόνος ανάλαφρος και ύφος ενημερωτικό ,ρεαλιστικό καθώς και παιχνιδιάρικο




Creative Brief

Στρατηγική

· Στόχος :

Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών για την απαραίτητα χρήση της ζώνης.

· Target group :

Νέοι ηλικίας 18-30.

· Τι θέλουμε να σκεφτεί ο πολίτης :

Να συνειδητοποιήσει πόσο απαραίτητη προϋπόθεση είναι η τήρηση των κανόνων οδικής ασφάλειας για την αποφυγή ατυχημάτων.

· Τι θέλουμε να νιώσει :

Να νιώσει υπεύθυνος για την δική του ασφάλεια καθώς και όσων βρίσκονται γύρω του.

· Τι θέλουμε να κάνει :

Να κάνει την ζώνη, καθώς και όλους τους κανόνες οδικής ασφάλειας, καθημερινή και αναπόσπαστη συνήθεια της ζωής του.

· Ποιο είναι το πιο κρίσιμο εμπόδιο :

Ανευθυνότητα.

· Το πιο σημαντικό μήνυμα-όφελος :

Υπεύθυνη οδήγηση γιατί κρίνεται και η δική σου ζωή.

· Γιατί πρέπει να το πιστέψει :

Γιατί η ασφάλειά μας εξαρτάται από εμάς τους ίδιους.

· Πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε :

Βάλε τη ζώνη στη ζωή σου.



Σενάριο :

Frame 1

Η εικόνα που εμφανίζεται δείχνει ένα αγοράκι γύρω στην ηλικία των δέκα ετών να τρέχει ανέμελο στην αυλή ενός κήπου ενώ γύρω του η ατμόσφαιρα είναι ευχάριστη και όλα προδιαθέτουν πως είναι καλοκαίρι. Το παιδί φαίνεται να είναι ιδιαίτερα χαρούμενο και να απολαμβάνει στο έπακρο την ευτυχισμένη παιδική του ηλικία.

Frame 2

Η δεύτερη εικόνα δείχνει ένα νεαρό ζευγάρι που απ το παρουσιαστικό τους μπορούμε να κρίνουμε ότι είναι γύρω στην ηλικία των είκοσι χρόνων και χορεύουν αγκαλιά σε ένα party, ερωτευμένη και γεμάτοι όνειρα.

Frame 3

Στην επόμενη σκηνή παρακολουθούμε το ίδιο ζευγάρι να κρατάει πια στην αγκαλιά του την μικρή τους κόρη. Είναι και οι δύο ιδιαίτερα ευτυχισμένοι και αντιλαμβανόμαστε πως ο ερωτάς τους είχε την καλύτερη πιθανή εξέλιξη.

Frame 4

Η τελευταία σκηνή δείχνει και πάλι το πρωταγωνιστικό μας ζευγάρι σε μεγαλύτερη ηλικία να κάνουν μαζί τον περίπατό τους ενώ κρατιούνται απ το χέρι και δείχνουν σαν να απόλαυσαν στο έπακρο την κοινή τους ζωή και να μην μετάνιωσαν για τίποτα.

ΜΗΝΥΜΑ :

Μπορεί αυτή να είναι η δικιά σου ζωή, μην την χαραμίζεις τόσο εύκολα.

Βάλε τη ζώνη στη ζωή σου.

v


Εργαλεία επικοινωνίας

· Τηλεόραση

Το τηλεοπτικό σπότ θα προβληθεί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που θα πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη καμπάνια. Κοινό στόχος στους οποίους αναφέρεται η διαφήμιση είναι οι νέοι ηλικίας 18-30. Στόχος της λειτουργίας αυτής της διαφήμισης είναι η αναγνωσιμότητα που μπορεί να προσδώσει στο σημαντικό αυτό θέμα η τηλεόραση, η πληροφόρηση και η ενθάρρυνση να ακολουθήσουν οι πολίτες τη συμβουλή που δίνεται σε αυτήν.

· Τύπος

Για την προώθηση του μηνύματός μας θα χρησιμοποιήσουμε και τον τύπο.

Καταχωρήσεις θα γίνουν σε περιοδικά σχετικά με την οδήγηση (4τροχοί,)

καθώς και σε άλλα περιοδικά ή ένθετα περιοδικών που αφορούν το target group μας. Η διαφήμιση θα δείχνει κάθε φορά μια διαφορετική σκηνή από εκείνες που απαρτίζουν το τηλεοπτικό διαφημιστικό μας σπότ και θα γράφουν από κάτω μόνο το κεντρικό μας μήνυμα : « Μπορεί αυτή να είναι η δικιά σου ζωή, μην την χαραμίζεις τόσο εύκολα. Βάλε τη ζώνη στη ζωή σου. »

· Ραδιόφωνο

Η διαφήμιση που θα ακούγεται στο ραδιόφωνο και θα έχει ως στόχο την προβολή του μηνύματός μας θα ξεκινάει με παιδικές φωνές και γέλια ενώ μετά από λίγα δευτερόλεπτα θα σταματάνε απότομα όλα και θα ακούγεται το μήνυμα μας.

· Internet

Η καμπάνια θα τρέξει επίσης στα social media σε ιστότοπους που έχουν να κάνουν με την οδική ασφάλεια καθώς και γενικότερα με τα αυτοκίνητα.

  • Aξίζει να παραθέσουμε ένα βίντεο σχετικό με τα νεανικά τροχαία ατυχήματα, από την εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη ΄΄Πρωταγωνιστές΄΄ http://www.youtube.com/watch?v=wThgYLFa5mA


  • και ένα πετυχημένο διαφημιστικό σπότ που καθηλώνει μικρούς και μεγάλους






*ΤΟ STORYBOARD ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΜΕ ΜΑΙL



·


·


video

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire