mercredi 15 juin 2011

Τελική εργασία - "Ο-δική μας ασφάλεια"

Μάθημα: Comics & Επικοινωνία
Διδάσκουσα: Λήδα Τσενέ
Ομάδα: 4ward (Ντάγκρα Ευαγγελία, Σκούλος Ιωάννης, Τριάντης Σωτήρης, Τσιγκριμάνης Δημήτρης)




ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ
Copy Strategy
Target Group
Νέοι, ηλικίας 18-30 ετών

Υπογραφή (Selling Line)
“Μην κάνεις την παρέα σου να αλλάξει στέκι”

Τόνος & Ύφος
Ανάλαφρο, χιουμοριστικό, παιγνιώδες.

Creative Brief
Στόχος
Ενημέρωση και παράλληλα “προβληματισμός” των ανθρώπων όσον αφορά τους κινδύνους που ελλοχεύουν στην οδήγηση.

Κοινό-Στόχος
Το βασικό κοινό-στόχος στο οποίο απευθύνουμε το μήνυμά μας είναι κυρίως νέοι ηλικίας 18-30 ετών. Πρόκειται για ένα φάσμα ηλικιών το οποίο οφείλει να είναι ενημερωμένο και φυσικά να τηρεί τους κανόνες οδικής ασφάλειας, καθώς πρόκειται για άτομα τα οποία έχουν στην κατοχή τους ή επιβαίνουν σε αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες και λοιπά μέσα μεταφοράς.

Τι θέλουμε ο “αποδέκτης” του μηνύματος να:
-Σκεφτεί: Ότι πρέπει κανείς να είναι εξαιρετικά προσεκτικός “στο δρόμο” και ότι είναι άκρως απαραίτητο ο καθένας να τηρεί τους κανόνες οδικής ασφάλειας.
-Νιώσει: Να προβληματιστεί αρκετά για την κατάσταση που επικρατεί, καθώς και να νιώσει την ανάγκη να ενημερωθεί περαιτέρω σχετικά με τα ατυχήματα που έχουν λάβει χώρα και βεβαίως να αισθανθεί την τεράστια σημασία των κανόνων οδικής ασφάλειας.
-Κάνει: Να ενημερωθεί πάραυτα σχετικά με τους κανόνες οδικής ασφάλειας και να τους εφαρμόζει κάθε φορά.
Ποιο είναι το πιο κρίσιμο εμπόδιο στο μυαλό του αποδέκτη που πρέπει να ξεπεράσουμε;
-        Να τον πείσουμε ότι η τήρηση των κανόνων οδικής ασφάλειας δεν πρέπει να είναι μία καταναγκαστική διαδικασία, αλλά μια διαδικασία άκρως απαραίτητη.
Ποιο είναι το σημαντικότερο μήνυμα-όφελος που πρέπει να “περάσουμε”;
-        Να πείσουμε τον αποδέκτη ότι η ύπαρξη και τήρηση των κανόνων οδικής ασφάλειας συμβάλλει στην προστασία τόσο της δικής του ζωής όσο και της ζωής εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων.
Γιατί πρέπει να το πιστέψει ο αποδέκτης; Πώς θα το υποστηρίξουμε”;
-        Μέσω της χιουμοριστικής οδού, παραθέτουμε μια μακάβρια αλήθεια. Σίγουρα ο αποδέκτης δεν θα ήθελε να ζήσει μια παρόμοια κατάσταση με αυτή που σκέφτηκε ο πρωταγωνιστής της διαφήμισης.
Τι πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε στη διαφήμιση;
-        Ότι πρόκειται για μια καμπάνια “κοινωνικού” χαρακτήρα και περιεχομένου
-        Το Selling Line (“Μην κάνεις την παρέα σου να αλλάξει στέκι”)

Εργαλεία Επικοινωνίας
Ελληνικά Μέσα (έντυπα & ηλεκτρονικά)
Έντυπα: Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας προσφέρονται για κοινωνικού είδους καμπάνιες. Το χαρτί είναι κάτι σταθερό, “μένει” στα σπίτια των καταναλωτών και υπενθυμίζει διαρκώς το μήνυμα που τους απευθύνουμε.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
-        Περιοδικό 4 Τροχοί: “καλύπτει” το target group στο οποίο απευθυνόμαστε και περιέχει αποκλειστικά θέματα σχετικά με το αυτοκίνητο.
-        Ένθετο περιοδικό ΒΗΜΑgazino (κυκλοφορεί με το ΒΗΜΑ της Κυριακής): πρόκειται για ένα ένθετο περιοδικό ποικίλης ύλης. Καλύπτει το επιθυμητό target group και διαθέτει “νεανικό” και “φρέσκο” στυλ γραφής.
Ηλεκτρονικά:
-        Τηλεόραση: Αποτελούσε ανέκαθεν το ιδανικό μέσο για την προβολή οποιασδήποτε καμπάνιας κοινωνικού περιεχομένου. Η αμεσότητα του Μέσου σε συνδυασμό με την εικόνα, τον ήχο και το κείμενο, δημιουργούν την κατάλληλη ατμόσφαιρα στην οποία το μήνυμά μας μπορεί να “ζυμωθεί” και να φτάσει αποτελεσματικά στο επιθυμητό κοινό-στόχος.
Διαδίκτυο:
Το διαδίκτυο διαθέτει αρκετά πλεονεκτήματα, ορισμένα από τα οποία είναι τα εξής:
  •        Η πρόσβαση σε αυτό είναι δωρεάν
  •         Οι ηλικίες 18-30 δραστηριοποιούνται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο διαδίκτυο
  •         Επιτρέπει την “ανάρτηση” του διαφημιστικού σποτ, το οποίο θα κυκλοφορεί και ως viral στο Youtube και σε λοιπά social media

Ενδεικτικά αναφέρουμε:
-        Διαδικτυακός ιστότοπος www.autotriti.gr: Πρόκειται για ένα site με τεράστια επισκεψιμότητα στην κατηγορία του (αυτοκίνητα, αγγελίες) και το οποίο έχει μεγάλη απήχηση στις ηλικίες 18-30.
         Ενημερωτικό blog Tromaktiko [http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/ ]: Βρίσκεται μέσα στα 5 blogs με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα (Σύμφωνα με την πηγή: http://blogs.sync.gr/and-the-oscar-goes-to/index.html). Παρέχει ενημέρωση και πληροφόρηση ποικίλης ύλης. Έχει μεγάλη απήχηση στις ηλικίες 18-30.


[Στους παραπάνω ιστοτόπους, καθώς και στα social media (facebook, twitter, digg), θα αναρτηθούν και τα viral videos και interactive applications, με τη χρήση τεχνολογιών rich media]

Σενάριο & Storyboard

Σκεφτήκαμε το σενάριο του διαφημιστικού σποτ να αναπτύσσεται σε συνάρτηση με το storyboard ώστε να υπάρχει άμεση παραλληλία.

Συνοπτικό



Αναλυτικό







  















Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire